INNOCAP 2021 YILI KALİTE HEDEFLERİ

IN-01

  • YGG toplantılarının yılda 1 kez ve zamanında yapılması
  • YGG toplantısında alınan kararların%100 oranda gerçekleştirilmesi

IN-02

  • Eğitim ve bakım-onarım planlarına%100 uymak
  • Eğitim taleplerinin%80 karşılanması
  • Arızaların%100 zamanında giderilmesi

IN-03

  • Mevcut müşteri sayısını%15 artırmak
  • Müşteri şikâyetlerini yılda azami 5 düzeyinde tutmak
  • Mevcut müşterilere yılda en az 1 kez memnuniyet anketi yapmak
  • Sipariş terminlerine%95 uymak
  • Memnuniyet oranını%95 seviyelerine çıkarmak
  • Verilen tekliflerin gerçekleşme oranını%70 lere çıkarmak.

IN-04

  • Satın alma taleplerindeki başarıyı arttırarak iade ürün oranını%2 lere düşürmek
  • Satın almada tedarikçileri iyi değerlendirerek zamanında malzeme teslimlerini%85 oranında sağlamak
  • Sürekli çalışılan tedarikçilerle gerektiğinde işbirliği içinde olup 70 puan üzerinde değerlendirme sonucu alan tedarikçileri% 95 oranında sağlamak

IN-05

  • Uygun olmayan ürün oranını% 2 lerde tutmak
  • Zamanında üretimi%95 oranında gerçekleştirmek
  • Depo sayımını yıl içinde her ay gerçekleştirmek.
  • Fire ürün oranını% 2 de tutmak

IN-06

  • Kalite kontrolü dikkatli yaparak tekrarlanan analizleri%2 de tutmak
  • Girdi kontrolü her aşamada% 100 sağlamak

IN-07

  • İç tetkik planlarına en az% 95 oranında uymak
  • Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin (DÖF) takiplerini ve zamanında kapatmaları% 95 gerçekleştirmek